7 Jun 2009

Un alt vis devine realitate..[update zilnic,saptamanal sau oricand am eu chef sa scriu]

Ma gandeam zilele astea ce bine ar fi sa poate citi mai multi aberatiile noastre..
Asa ca am inceput prin a le scrie intr-un carnet dar s-au adunat multe..si vreau sa le fac publice,atat pentru persoanele care le-au spus cat si pentru dumele in sine >:)
S-ar putea sa iau bataie pentru asta dar..i love living on the edge =))))
So sue me!!!!!!

Si incepem cu...
MINE!!cine credeati?!..
-dude,sunt o groaza de alte chestii de care poti sa-l tragi..
-am o durere in cur ca nu mai incap pe usa
-asta'i Ben Poponaru'[referire la pix de la Ben-Gay]pe care i l-am sustras lui Robert
-de ce?!dedeman,debarcader,degeaba,de aia,de ailalta,de clantza usii..mai vrei??
-mata-i "pula mea"[ref. la un cantec]
-siroposy and shit
-roade-i cablu'
-frati-tu vrea sa-l inglodeze in gasca
-Ben a ramas fara pasta
-nu citesc ca oricum nu inteleg
-I haz protection!Nu poti sa-mi dai in cap!
-n-o mai trage de ata!!
-tu umbli cu taurina la tine tot timpul?
-super ma-sa,extraordinar de super futere
-am ceva mare intre picioare[o masa]
-una care se nie-nie,si cealalta cu termen de valabilitate


Trecem la Silvia:
-da' mi-a bagat-o pana in gat!!
-canta atat de bine ca ma unge la ..=)))muhahaha
-tu sa taci,ca ti-ai facut damblaua cu Lory
-ca si cum ti-ai lega un carnat de brau si ai fugi cu el prin padure
-genial..genial[intr-un ton orgasmant]...genital!!!
-dude,we have to get the bumperstickers out of our asses...[pauza luuunga]..ok!what are bumperstickers???
-hai sa mergem in fund
-i have a thingy and i'm not afraid to use it
-azi rutina si programul s-au intors cu curu'n sus...la fel si regularea
-electo..ele..electo..eRectorala!!
-unu' tragea clopotul si celalalt isi batea toaca
-nu-l mai vad pe Robert de picioarele lu' Caty
-tu esti in golul meu
-voi de ce v-ati luat-o in gura?
-acolo merge directia
-stop hurting me,it hurts!
-unde ti-o trag?

Asaaaaa..Shobbo:
-daca o iei in mana nu te poti abtine sa nu te joci cu ea
-daca nu frec eu stalpu'?cine sa-l frece?[referire la un stalp de umbrela]
-de la "pula mea"[acelasi cantec] plang in fiecare dimineata
-don't buzz-bug me!
-i'm just trapped.... between your legs
-mataranga.jpg
-una dintre voi repede in gauretul ala:))
-nu-i mai sopti la ureche ca vad..
-ti-o indes pana nu mai intru
-dude,nu-i gay dar eu tot te scutur
-it's ok to be gay
-BLOW ME a river!!
-m-as cracana mai tare,dar nu pot >:)
-am fost Piratul Coaie Lungi
-vezi ca faci bulbuci daca vorbesti cu paiul in gura
-oricum nu te prind,de aia te-am intrebat de ce ti-ai pus-o!
-suge ca-i mierea ta!
-sa ma explic: adica o scot din gura!
-acu' ai pus-o gramatical
-nu te intoarce cu spatele ca te pishi pe mine
-nu te cracana ca pot sa te strang la loc
-eu stau in coltul meu de banca si tu stai acolo!cracita,in coltul tau de banca
-are toate simptomenele unui gabor sub acoperire
-hai,incepe si tu,ca nu mi-a ajuns Alinutza
-cine vrea sampanie sa ma linga repede pe spate


Si acum The innocent bystanders:
Robert[care acusi isi castiga propriul spatiu pe langa trio-ul fenomental]:
-mare,pufoasa si un sos
-gasite-as in sopron!!
-de ce ii zice "blow job"..ca tipa suge..nu sufla?!
-se fufla
-melcu' spermeaza?!?
Vali:-suntem de la fundatia "Mi-e rau"
Sinzi:-da-i o palma ca ti-o dau eu mai incolo
Alex:-nu mai deschide gura cand ma vezi cu ea in mana
-am fost analitic,chiar anal
X:-Ma pis!!ca m-am udat!Si ma cac in cacatii astia ca acuma iar tresai spal!!
Y:-Am bagat sarmulita un pic,apoi mai mult..am bagat,am bagat,o agatat si gata
Z:-Nu te mai iau cu mine pe centrura,tu ce crezi?ca mananci repede-repede si gata??!



Si acum,partea ce-a mai interesanta,discutiile tampite:

*Shobbo Si Silvia*
[1]
Silvia ii linge mana lu Shobbo ca ii tinea mana pe fata
Shobbo-Am pus mana pe pula lu Litzu..
Silvia-aahh..am crezut ca pe a ta,damn,n-a sunat bine

*Caty si Silvia*
[1]
Silvia-Knock-knock
Caty-Who's there?
Silvia-Mister "Pula mea"
Caty-Can i ring your doorbell?
[2]
Silvia-KNock-knock
Caty-Who's there?
Silvia- Missis hairy Potter
[3]
Caty-Do you need a bumpersticker??
Silvia-In my ass..fuck ai?!pe asta n-am gandit-o deloc..=))
[4]
Caty & Silvia-Dude!hai sa vorbim in germana!!
Silvia-Snitzel!
Caty-Izbitinzid!!
[5]
Caty-You hurt my pinkie!
Silvia-You hurt my promiss!!!!
[6]
Silvia-Si ala din mijloc ce-i?1
Caty-Schimbatorul!
[7]
Silvia-Ti-o umplu eu!
Caty-Cum?!cum mi-o umpli?!/:)

*Silvia si Tudor*
Silvia-Da' de ce i-ai dat-o?
TUdor- Ca m-o atins profund!

*Shobbo si Robert*

Shobbo-Tu mi-ai dat-o si eu am pus-o!
Robert-Da ce vroiai?S-o pun eu??

*Caty si Shobbo*
[1]
Shobbo-Miroase-ti parul sa vezi ca nu te-am ars
Caty-Mi-am aprins-o singura,stai linistit
[2]
Shobbo-Hai k doar n-ai uitat-o de la mana pana la gura..
Caty-...ma innec!!

*Shobbo si Gratian*

Shobbo-Am simtit ceva rece!..era cablu.
Gratian-Nu te scuza,noi ne-am distrat!


Si de aici am inceput sa si gandim la fel,adik sa auzim aceleasi prostii :))
Caty/Shobbo-regulat de 15 minute
Caty/Silvia-intr-o buna zi cu linsoare

4 comments:

Vladimir Negru (Monochrome) said...

ofofof .. n-are internetul atata spatiu pentru cate dume pe minut scoatem noi :)))

Freydis said...

hehehehe >:)

Ivy said...

noi scoatem dumele,noi le scriem,tot noi radem de ele iar in final noi le comentam.
concluzia:NOI avem o problema serioasa:))

Freydis said...

dar daca restul se limiteaza doar la ras si la povestit pe messenger despre asta..nuj..cred ca ai dreptate!
DA!avem o problema..:))))