11 Jun 2009

Cam asta-i!!!!

Am primit un telefon "publicitar"[=)))] de la a mea surioara draga,as pune poza cu ea dar ma bate dupa,..in care sigura "s-a trecut pe za little black book"
O sa scriu si contextul sa dea impresia ca-i un post din-ala pompos si interesant :D
Era a mea surioara Sinzi in camin si de voie,de nevoie,n-am idee,vroia sa-i dea o palma unei colege..dar intamplarea facea ca era la ceva distanta si se trezeste neuronul blond natural sa zica ceva de genul "Dana, da-i o palma lui Csilla,ca ti-o dau eu mai incolo"..
Ori obisnuita de la "da-mi o tigara si ti-o dau inapoi" ori n-am idee..
MENTIUNE: Neuronul ei blond nu este de loc,dar de loc legat genetic sau ceva de genu' de ai mei bruneti,deci sa n-aud comentarii..
Plus ca-i sormea,deci numai eu am voie sa ma iau de ea ca-i blonda >:P,deci shissssshhhhhhh
Aaahh..si da Sinzi!Asta ajunge in lista cu dume,"Innocent bystander" scrie in frunte,si scrisul ala ti-a aparut asa din senin,in timp ce tu asteptai autobuzul in statie ca sa mergi in Buna Ziua[Mea],si toti s-au oprit si s-au crucit"ce tatuaj fain" ai in frunte >:)))) MUHAHAHA
Cu drag,EU

Semnat: sor-ta!!!
_|_ ;;)

No comments: