29 May 2009

Palma peste ochi[vol II]

Asaa..
Revenim:D
Dupa ce am facut reclama bine-meritata noului topic de pe blogul meu,cineva se ofera sa-mi povesteasca o faza penibila si scarboasa ca poate poate o scriu..
Si o s-o scriu : mergea al nostru preten pe strada si vede din departare un "nene" la vreo 50 de ani cu sotia,nevasta,gagica.... alaturi,care aduna[,aduna,aduna] in gura ramasitele nespalate ale zilei de ieri si fix cand ajunge in dreptul lui stuche!!si unde?!fix pe mana pretenului nostru care i-a simtit din plin nesimtirea si rusinea, dar a fost dispus sa-mi povesteasca faza asta!
Deci,Elvis,iti multumesc din partea acelor care poate s-au scarbit numai cand au citit,ca ti-ai facut curaj si mi-ai spus ce aveai pe suflet!!Si ca ne-ai deschis ochii sa ne ferim pe strazile Iasiului de "neni" ca poate e chiar ala!!
Pacat ca nu am poza cu nenea delincvent,poate v-ar fi ajutat mai mult sa va feriti de Scuipitor

2 comments:

Anonymous said...

cum sa il scuipe pe Elvis?!chiar pe "the king" sa il scuipe...mai ce oameni.
si nu e o faza oripilanta cat mai mult al dracu de amuzanta.Lasa,pe cand ne gasim la o bere ti-oi povesti una scarboasa si urata...numa s-ar transforma blogul intr-un patrat rosu dublu...sau triplu

Freydis said...

dap!
numai ca pe pretenul nostru chiar asa il cheama,adica are buletin cu care sa dovedeasca ;)
aahh..se poate pune avertisment d-ala la inceput ;)daca insisti sa-mi spui de la distanta =)))