16 Jun 2009

Bababibam

Houston..we have a problem..
Se pare ca cei inruditi cu mine vor cu tot dinadinsul sa arate celorlalti ca noi stim sa scoatem mai multe dpm[dume per minut] decat orice alt arbore genealogic:))
A scos cineva foarte apropiat mie ceva de genul"Dar eu nu pot sa-mi dau drumul asa din fund"..nu cred ca mai e nevoie sa zic ca nici n-a fost nevoie s-o scriu,pe asta am tinut-o minte instinctiv..si cine era persoana,poate va intrebati...poate nu,eu tot va zic:maikmea:D
Deci nah,eat my dust mthrfckrs..astia ai mei sunt mai tari decat ai vostri :))))))
Si..cam atat ;)

2 comments:

Vladimir Negru (Monochrome) said...

ehehe .. cand shobbolanu' nu-i aksa rudele tale joaca pe masa ... well i'm back .. sa vezi tu aici dipiem ... :))

Freydis said...

oemgi tuh fatah...asta sunah ah amenintzareh..:))))