14 Aug 2009

Vechi obiceiuri

..nu neaparat bune sau folositoare
Ma uitam azi la tv,ceea ce n-am mai facut de mult, si am fost profund izbita in fata [wtf?!] de idiotenile ce-si arata nestingherit fata prin micul ecran
Una de 19 ani,gravida primeste o pereche de papuci de la viitorul sot pentru ca s-a imbracat cu pantaloni scurti si se hotaraste sa gaseasca un rost pungii de otrava de soareci sau ceva de genul si gata stirea..
Alta,o familie din Brasov s-a trezit cu cateva zeci de lilieci in casa..mare chestie!!!
Una si mai "misto":un copil a fost strivit de un teanc de placi de rigips sau ceva de genu',n-am retinut exact..si a murit.Cam astea au fost amanuntele stirii in sine,nici tu detalii nici tu numele magazinului,nimic nada niente!!!
Pai dati-o-ncolo de treaba,dar voi astia de faceti stirile,nu aveti destui neuroni functionali macar cat sa dati niste imputite de detalii despre ceva?!

In fine,trec peste ca iar ma oftic si iar las telecomanda sa prinda praf,asa cum imi place mie sa fac.Credeti-ma e mai bine sa nu stai sa urmaresti stirile,tv gets you crazy!!![vorba unui prieten]
Acuma,in timp ce astept umplerea rezervorului si completarea cupoanelor =))) si mai scriu cateva randuri aberante si deloc transmisibile de informatii pretioase,sau salvatoare de vieti sau care sa va ajute sa treceti strada fara sa fie nevoie sa aveti bani de spitalizare in buzunar*,ma uit la un film de toata ciocolata "Poltergeist III",pe minunatul canal Prima Tv!!Don't ever,ever,eveeeeer think about seing this movie!!!Il recomand cu toata dragostea de care e capabila inimioara mea mica dar neagra doar celor ce intradevar have a death wish sau spirit sinucigas prin plictiseala
*-fostul meu prof de mate avea o vorba"in Bucuresti iti trebe bani sa traversezi strada" interpretabila in 2 feluri: 1)ori iti trebe bani de asigurare, 2)ori bani de spitalizare
Cam atat de la etajul 4!
*suturi in fund,smiles and waves*

No comments: