20 Aug 2009

Una,doua,trei..

..palme,nu altceva..
Cand credeai si tu ca in sfarsit iti merge bine odata in viata,si ca esti fericit fara prea multe motive..you know plain simple happy..se duce pe apa sambetei cu o ploaie de palme..
Dupa cum scriam intr-un articol precedent,e greu sa fii fericit in ziua de azi..prea multe sfori si prea multe complicatii..romantismul e plin de praf,vorbele aruncate,deciziile pripite..toate duc la sinuciderea samburelui de omenie pe care il avem.
Unii ranesc cu pumnii,altii cu vorbele si totusi doar una este interzisa prin lege..De ce?
E tarziu,n-am dormit de 2 zile,am facut o vizita minunatului spital de urgente si am pe obraz o urma rosie care frige..am luat-o razna
Si imi bat capul cu idei tampite..despre cum nu ceri mult dar mult primesti,nu neaparat cu aceeasi intentie cu care ai cerut ceva..o data..o singura data in mizerabila ta viata deprimanta,cand erai pregatit for a fresh start,sa iei tot de la capat..nice and clean..
Dar daca nu treci prin astea,cum te poti numi om?Cum ai curajul sa te uiti in oglinda si sa crezi ca ceea ce vezi esti tu cu adevarat?Cum de dai vina pe trecut cand prezentul si viitorul sunt tot ce conteaza?De ce te ascunzi in spatele aceluiasi mizerabil argument cand viata iti ofera pe tava o noua sansa la fericire?Cum de nu indraznesti sa cresti o pereche de aripi si sa zbori departe de probleme din cand in cand?Cum de nu te lasi ajutat si crezi ca le poti rezolva singur?Cum de n-am avut curaj sa zic cu voce tare ce ti-am soptit inainte sa fug plangand?
Nu stiu..

No comments: