12 Mar 2009

Bull..crap!

Am gasit articolul asta pe www.ypsican.ro

Mi se pare ca e "abereition" total,dar n-am de unde sa stiu cu exactitate,eu l-am postat aici ca e relativ interesant

Miscarea Pamantului a dus la modificarea celor 12 zodii pe care le cunoastem, potrivit astronomilor. Berbecii devin Pesti, iar persoanele nascute intre 29 noiembrie si 17 decembrie sunt in zodia Opchiuchus.
zodiac

Pozitia Soarelui, aasa cum este ea perceputa datorita miscarii de rotatie a Pamantului, trece prin constelatiile care formeaza Zodiacul - Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioara, Balanta, Scorpion, Sagetator, Capricorn, Varsator si Pesti.

Zodiile sunt determinate de constelatia in care se afla Soarele in momentul in care s-a nascut o persoana, arata LiveScience.

Persoanele care s-au nascut intre 29 noiembrie si 17 decembrie sunt intr-o zodie noua, Opchiuchus, pentru ca Soarele trece in acea perioada in constelatia Opchiuchus.

Capricorn: 20 ianuarie - 16 februarie;
Varsator: 16 februarie - 11 martie;
Pesti: 11 martie - 18 aprilie;
Berbec: 18 aprilie - 13 mai;
Taur: 13 mai - 21 iunie;
Gemeni: 21 iunie - 20 iulie;
Rac: 20 iulie - 10 august;
Leu: 10 august - 16 septembrie;
Fecioara: 16 septembrie - 30 octombrie;
Balanta: 30 octombrie - 23 noiembrie;
Scorpion: 23 noiembrie - 29 noiembrie;
Ophiuchus: 29 noiembrie - 17 decembrie;
Sagetator: 17 decembrie - 20 ianuarie.

(Sursa: ZIARE.COM)

1 comment:

Anonymous said...

Merci ca ai mentionat sursa ;) Totusi adresa .com e veche. Totul a fost mutat si este functional pe www.ypsican.ro

Faci reclama gratuita???? Ca as vrea sa beneficiez si eu de ea

Ypsican