12 Aug 2010

Why "Life and other disasters"

Ca orice idee,pare originala dar nimeni nu recunoaste sursa inspiratiei,eu chiar ma mandresc cu a mea. E vorba de un film vazut acum ceva timp "Love and other disasters",si cum nu ma da afara din casa siroposenia ci o pastrez pentru acei putini, am considerat eu asa ca mai bine sa scriu cand pot despre mai multe decat "love". Adica,o data ce ne nastem, incepem sa trecem printr-o serie de intamplari mai mult sau mai putin ciudat de marcante, care pentru unii pot fi trecute in lista de "disasters". Nu scriu de spre viata nimanui,nici macar despre a mea,pentru ca ce-i al meu,ramane al meu. Dar scriu despre intamplari din viata mea sau a altcuiva,care sunt altfel decat celelalte.
Desi,teoretic..,subiectul e pe putin interminabil,nu vreau sa ma limitez si deci am deschis acolo o mica portita sa fac loc tuturor nebunelilor pentru care nu mai este loc in capsorul meu.
Si cum printre privirile pline de amenintari mute ale pisicii mele iesence, m-am decis eu ca ar fi timpul sa incep iar sa scriu, m-am si asezat comod si am inceput.
Deci,pentru voi aia care m-ati intrebat si inca mai vreti sa stiti de ce se numeste asa,poftim raspunsul..de aia!

No comments: